במידה והעסק שלך עובד מצוין אבל את רוצה להרחיב את השירותים ולהציע ללקוחות שלך מגוון רחב של פתרונות ומוצרים. אין ספק שזהו מהלך עסקי מבריק שיוביל גם להגדלת ההכנסות, מטרה חשובה כשלעצמה. אם את עוסקת בתחום הקוסמטיקה, האיפור המקצועי או בניית הציפורניים, נדמה שיש דרך טובה נוספת לשדרג את מחירון השירותים שלך, והיא להציע בנוסף גם עיצוב גבות ושפם. בעידן שבו נשים רבות מבינות עד כמה טיפוח ואסתטיקה הם משמעותיים, ושבו הן מבינות כמה גדול הפער בין סידור גבות בבית לבין קבלת שירות מאשת מקצוע, זוהי ההזדמנות שלך.

הבשורה הטובה היא שהדרך לשם איננה ארוכה או קשה במיוחד, ולמעשה היא כוללת מהלך אחד פשוט –קורס עיצוב גבות ושעווה בבאר שבע

הכלים שיעזרו לך להציע שירות מעולה

נשות מקצוע בבאר שבע ויישובי הדרום אשר רוצות להציע ללקוחות שירותים משלימים כמו עיצוב גבות ושפם ימצאו שהקורס הזה הוא בדיוק מה שהן צריכות. כך, בכמה מפגשים עם מדריכים מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר תדעי בדיוק איך עושים את זה. מאחר והגבות משפיעות באופן ניכר על מראה הפנים בכלל, היכולת שלך כאשת מקצוע לזהות את המבנה של כל אישה ולהתאים את הצורה הנכונה עבורה, היא יכולת שאין שנייה לה. במסגרת לימוד גבות ושפם בבאר שבע תלמדי למעשה איך להתאים לכל מבנה פנים את עיצוב הגבות המתאים, ואיך משפיעים גם משתנים נוספים כמו גילה של הלקוחה, מראה עיניה ואף גודלן ומיקומן. בנוסף תכירי מקרוב את כל האופנות הקיימות ואת השיטות הטובות ביותר לעיצוב מדויק של הגבה, לצד שיטות להסרת שפם ביעילות ובקלות.

טיפוח ושיקום גבות

במסגרת לימוד גבות ושפם בבאר שבע תקבלי שורה של כלים חיוניים. כך, לצד היכולת לעצב גבות על פי מבנה הפנים ובהתאם לצו האופנה תדעי איך להתמודד עם גבות דלילות. זוהי סוגיה חשובה שכן במקרים רבים העיצוב ידרוש הרבה יותר מאשר פינצטה או חוט. במקרים אלה תוכלי להציע לא רק עיצוב אלא גם מילוי באחת משתי שיטות אפשריות:

  • איפור קבוע: טכניקה קלאסית שכוללת שימוש בחומר ייחודי לצורך יצירת גבה מלאכותית. החיסרון העיקרי בשיטה זו הוא שהחומר עשוי לשנות את צבעו במהלך הזמן, מה שללא ספק יוביל לתוצאה קצת פחות רצויה.
  • מילוי גבות בשיטת השערה: בשיטה החדשנית הזו נעלם החומר המלאכותי ומפנה את מקומו לחומר טבעי יותר, ולפיגמנט על בסיס מים שמעניק לגבה הדלילה מראה עשיר והרבה יותר טבעי. אפשר בהחלט להבין מדוע שיטה זו זוכה לפופולאריות רבה על פני אחרות.

 

כל הטכניקות האפשריות

נשות מקצוע שבוחרות להירשם ללימוד גבות ושפם בבאר שבע זוכות להכיר את שתי הטכניקות המרכזיות לשיקום גבות דלילות, וגם להתנסות בכל השיטות המובילות לעיצוב גבות ולהסרת שפם: פינצטה, חוט ושעווה. כך, לאחר שתכירי את כל האפשרויות שלפנייך תוכלי לבחור את השיטה היעילה והטובה ביותר מבחינתך, ולהציע לכל לקוחה את המענה המדויק והטוב עבורה. יתרה מכך, במסגרת הלימודים תכירי גם את הכלים הטכניים שיידרשו לך לאורך הדרך, לרבות מברשת ומסרק גבות, פינצטה, עפרון גבות, צללית, שבלונה לשרטוט הגבות, שעווה וחוט. עם הידע הרב שתרכשי לאורך הקורס תוכלי להתחיל מיד בעבודה, להצטייד בכל החומרים והציוד הדרושים ולהתחיל להציע ללקוחות שלך שירותים חדשים ומבוקשים. המשמעות היא שההשקעה שלך במהלך הקורס תשתלם לך מהר מאוד.

למידע נוסף על קורסים שעוסקים בגבות ושפם בבאר שבע לחצי כאן או השאירי פרטים.


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?

    סיכום ההמלצה
    תאריך ההמלצה
    קורס מומלץ
    לימוד עיצוב גבות
    מספר כוכבים
    51star1star1star1star1star