כל מה שרצית לדעת על קורס מיקרובליידינג

עבודה שמשלבת בתוכה לא רק פרנסה טובה אלא גם הנאה רבה, תחושת סיפוק והמון עניין. המשפט הזה מתאר את הצורך המרכזי שמבטאות נשים רבות שמתכננות את העתיד המקצועי שלהם מבלי ומחפשות את הנתיב הנכון עבורן. רגע לפני שאת סורקת מכללות ובתי ספר ברחבי הארץ ועוד לפני שתחליטי על מסלול שאת לא באמת בטוחה לאן הוא יוביל אותך, עצרי לרגע ובדקי מה באמת מושך אותך ואילו תחומים מסקרנים אותך יותר מכל. למשל, כאישה חזקה שיודעת לשמור על עצמה את בוודאי דואגת לטיפוח האישי שלך ומקפידה לצאת לאירועים ולפגישות עסקיות או אישיות כשאת נראית במיטבך ובהתאם גם מרגישה עוצמתית ובטוחה הרבה יותר. אם כן, יש לך את היכולת להעניק גם לנשים אחרות את הכוח הזה, ואחד הצעדים האפשריים הוא להירשם ללימודי מיקרובליידינג, אחת השיטות המבוקשות ביותר למילוי גבות. אז מאיפה מתחילים?

 

 

מה הם נושאי הלימוד המרכזיים?

אחד הנושאים החשובים ביותר שכדאי לבדוק בטרם תירשמי לקורס מיקרובליידינג במכללה שלנו או אחרת, הוא תוכן הלימודים שבית הספר מציע לך. מומלץ לבדוק מראש האם תקבלי גם ידע תיאורטי וגם הזדמנות להתנסות בעצמך בשיטה הנלמדת. הניסיון שתרכשי במהלך הקורס הוא קריטי, ואין ספק שהוא ישרת אותך לאין שיעור ביום שאחרי, כשתתחילי לעבוד ולהציע את שירותייך ללקוחות. בסוגיית התכנים כדאי לוודא שאת לומדת להכיר את המכשור הקיים, לזהות את סוגי המחטים, להבדיל בין פיגמנטים שונים (אורגני או לא אורגני), לבצע אלחוש באופן מקצועי ונכון, להתאים את עיצוב הגבה למבנה פניה של הלקוחה וכן להתמודד עם גבה דלילה. תלמדי גם להכיר את המוצרים השונים, את הכלים המקצועיים ואת הציוד שבאמצעותו כל הטוב הזה יוכל להתממש.

למידע נוסף על קורס מיקרובליידינג לחצי כאן.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

נקודה משמעותית נוספת עבור נשים רבות קשורה, באופן טבעי, לזמן שיידרש לצורך הקורס. מאחר ולרובנו אין זמן יקר להגיע לשיעורים ולמפגשים אנחנו רוצות לדעת שנוכל לקבל בתוך כמה שבועות או חודשים את הידע המקצועי החשוב שיעזור לנו להגיע אל המטרה. מי שמזדהה עם הצורך הזה תשמח לדעת שלימודי מיקרובליידינג לא נמשכים שנה שלמה, וגם לא סמסטר אחד שלם. אמנם מכללות ומוסדות לימוד שונים יציעו לכן מסלולים ייחודיים עם הבדלים מסוימים, באופן כללי צפוי הקורס להימשך בין 4 ל-8 שבועות, כאשר כל מפגש יימשך 4 או 5 שעות, בהתאם למוסד הלימודים שבו תבחרו, לתכנית הלימודים המוצעת ולמידה שבה תקבלו את ההזדמנות להתנסות וללמוד את הפרקטיקה – ולא רק את התיאוריה. כך תוכלי לצאת החוצה בעוד כחודשיים עם תעודה שתאפשר לך להציע ללקוחות שלך את אחד השירותים המבוקשים ביותר היום, שירות שיגרום להן לחייך מפה לאוזן, ולך הוא יעניק תחושת סיפוק שקשה לתאר.


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?