למה דווקא קורס מניקור פדיקור?

היום כבר אי אפשר להתווכח בנוגע לרמת המודעות בקרב נשים לטיפוח עצמי, פדיקור מניקור זו דרך מצוינת ואהובה לטיפוח עבור נשים לאוהבות לטפח את עצמן או סתם להתפנק.
שמדברים על פדיקור ומניקור מדברים על טיפול קוסמטי שבמהלכו מסירים את העור המת, משייפים ומחזקים את הציפורניים ועל ידי כך מסייעים לחוזקם ובריאותם.
מלבד כיף, מדובר בטיפול יעיל אשר עוזר בשמירה על ניקיון והיגיינה ואפילו מסייע לבעיות בריאותיות כגון פטרת כף הרגל, זיהומי עור למיניהם, ציפורן חודרנית ועוד. חשוב לציין השיטה לא נחשבת כמענה לבעיות בריאותיות ובמידה והמטפל מזהה בעיה מתפקידו לדווח למטופל על כך ולהמליץ לו על טיפול רפואי מתאים.

יתרונות בלימוד קורס למניקור פדיקור

קורס מניקור פדיקור יאפשר לך להשתלב בתחום בצורה מהירה יחסית, תוך תקופה ממוצעת של 3-6 חודשים כבר תהיה לך ההכשרה המקצועית המתאימה והידע הנדרש על מנת להעניק לנשים אחרות טיפול איכותי ומהנה. במידה ואת כבר עוסקת בתחום, הקורס יעשיר את הידע המקצועי שלך ויאפשר לך להגדיל את השירותים שהעסק מספק ללקוחות.
יתרון נוסף הוא התנסות מעשית, במהלך הקורס את למעשה צוברת ניסיון בסיסי תוך כדי תהליך הלמידה. הקורס למעשה משלב בין חומר עינוי לבין התנסות מעשית בכיתה, כך תהליך הלמידה הרבה יותר יעיל ומהיר.
תמיד יש ביקוש לטיפול איכותי. בעולם בו רוב הנשים אוהבות לטפח את עצמן תמיד תהיה לך עבודה, המצליחניות הן אלו שיודעות להתמיד תוך שהן עושות את הכי טוב שלהן עבור כל לקוחה שמגיעה. בעבודה הזו הפרסומת הכי יעילה זו הלקוחה המרוצה, ברגע שאת עושה את העבודה שלך על הצד הטוב ביותר באופן טבעי יגיעו עוד לקוחות. חשבי על עצמך לדוג', סביר להניח שביקרת אצל יותר מקוסמטיקאית אחת עד שמצאת את זו שאצלה את מרוצה.

לכל שאלה את מוזמנת לפנות אלינו בטלפון  08-6236191 , באימייל או תשאירי לנו פרטים :


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?