לכל ההדרכות והאירועים הקרובים במכללה

הדרכות קוסמטיקה – הדרך לצבור ידע חיוני

את רוצה להיכנס לעולם הקוסמטיקה, להציע לנשים שינוי אמיתי ושיפור של ממש בעור הפנים ובתחושה הכללית.

את מאוד רוצה ליהנות ממקצוע שיביא לך לא מעט עבודה וישלב גם סיפוק רב ששיאו בחיוך של הלקוחה כשהיא מביטה בעורה הזוהר מבעד לראי.

הדרכות קוסמטיקה הן ככל הנראה אחד השלבים המרכזיים בדרך שלך ליעד הזה, ואולי הן השלב החשוב מכולן. זאת משום שבכל הדרכה תקבלי אינסוף ידע, כלים ורעיונות כיצד לממש את הפוטנציאל האדיר שבך ולהשתלב בעולם שכולו יופי, טיפוח ובריאות העור.

 

כל מה שצריך לדעת על פילינג ומסכות

עולם הקוסמטיקה כולל בתוכו שורה ארוכה של נושאים, שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו ומהווה מרכיב קריטי בשירות שתעניקי ללקוחות ובקליניקה שלך. את חלקם תלמדי בקורסים מלאים וחלקם בהדרכות קצרות של מספר שעות.

חשוב שתתחילי מהיסוד, מהיכרות עם מבנה הפנים והעור, עם תחום הדרמטולוגיה ועם שלל מחלות עור ופגמים שעשויים להופיע אצל לקוחותייך.

לצד היסודות החשובים תוכלי לקבל גם עוד ידע חשוב בנושא פילינג ומסכות, ניקוי פנים, טיפול באקנה, התמודדות עם נגעים בעור, היכרות עם תכשירים וחומרים שונים, שליטה בציוד שהוא חלק בלתי נפרד מהקליניקה או ממכון הקוסמטיקה, וכן נושאים משלימים כמו איפור קבוע, הסרת שיער, עיצוב גבות ועוד.

 

המפתחות בפנים – לך נותר רק להתחיל לנהוג

לכל מי שמעוניינת להשתלב בעולם הקוסמטיקה הדרכות הן צעד ראשון שכדאי לא לדלג עליו. עוד לפני שתשכרי קליניקה והרבה לפני שתרכשי תכשירים שונים שאת אולי מכירה כצרכנית (אבל לא כאשת מקצוע) כדאי שתביני לאיזה עולם מורכב ורגיש את נכנסת.

כל טעות וכל פעולה שאיננה מדויקת עשויה להשאיר את חותמה על פניו של המטופל או על פניה של המטופלת, מה שישאיר צלקת פיזית ונפשית אצל המטופלים שלך אבל גם יפגע במוניטין שלך כקוסמטיקאית ובעסק שלך.

המידע הרב שתקבלי במסגרת הדרכות קוסמטיקה הוא מידע שאין שני לו, והוא יצדיק את עצמו כאשר תעבדי בביטחון רב מול לקוחות שיידעו כי את האדם שיטפל בבעיה או במצוקה שעל הפרק. אם את רוצה להיכנס לתחום הקוסמטיקה הדרכות הן בדיוק מה שאת צריכה,

למידע נוסף לגבי הקורס המלא לקוסמטיקה לחצי כאן.


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?

    סיכום האירוע
    שם ההדרכה
    הדרכות קוסמטיקה
    מיקום
    בית הספר המכללה לאסתטיקה, הרצל 91,באר שבע,הנגב, ישראל
    תיאור
    במכללה לאסתטיקה תוכלי תמיד להתעדכן בנושאים הכי חמים בנושאי קוסמטיקה, טיפוח ויופי. הדרכות ולימוד הנושאים הכי חמים בשוק, הטרנדים והמוצרים בהדרכות מקצועיות של מספר שעות בנושאים נקודתיים.