שלוש דרכים לעיצוב גבות – והציוד הדרוש

מי שעוסקת בתחומי היופי והטיפוח יודעת שכל לקוחה היא אחרת, לכל אחת צרכים שונים לחלוטין ולכל אחת גם טעם ייחודי משלה. הכלל הזה נכון גם כשמדובר בעיצוב הגבות.

אם במקומות אחרים בגוף (או בפנים) אנחנו מסירות שיער מתוך שיקולי אסתטיקה, עיצוב הגבות משפיע בעיקר על הבעת הפנים ועל המראה הכללי. אם כן, אין ספק שבחירת שיטת העיצוב היא חשובה לא פחות מבחירת הצורה ומשימוש בציוד נכון ומדויק להשגת המטרה.

אם כן, אילו שלוש דרכים מרכזיות קיימות לצורך עיצוב גבות, ומה הציוד הדרוש לבעלת המקצוע שרוצה להעניק שירות ברמה גבוהה באמת?

 

מריטת גבות באמצעות פינצטה

הדרך הפשוטה, הקלאסית והמוכרת ביותר, היא כמובן הדרך שכוללת פינצטה טובה. כמעט כל אישה בישראל (ובעולם, בואי נודה) מחזיקה בבעלותה פינצטה אחת לפחות. נשים רבות רוכשות גם פינצטות שילוו אותן תמיד בתיק או ברכב, רק למקרה שתיתפס שערה סוררת. עם זאת, אין ספק שעיצוב גבות באמצעות פינצטה דורש מיומנות רבה.

רוב הנשים, גם אם הן מתחזקות את הגבות לבדן בבית, עדיין בוחרות להגיע למעצבת הגבות כדי להשיג את הצורה הנכונה, זו שימשיכו לשמר בכוחות עצמן.

כדי להציע עיצוב גבות מקצועי וטוב רצוי להצטייד בפינצטה טובה וחזקה, מספריים מתאימות לקיצור אורך הגבה בהתאם לצורך, וכן כדאי להצטייד במנורה טובה שתאפשר להעניק טיפול יסודי באמת.

 עדיף להגיע לחנות פיזית ולהרגיש את הפינצטה שהכי נוחה לך.

שעווה חמה לצורך עיצוב גבות

קוסמטיקאיות רבות משלבות בין עיצוב גבות בשעווה לבין מריטת גבות עם פינצטה. השילוב הזה בהחלט הגיוני, דרך אגב. עם השעווה החמה אפשר ליצור צורה מדויקת מאוד, וגם התחזוקה שלה תהיה קלה יותר למשך כמה שבועות לפחות.

כך תצטרך הלקוחה למרוט את הקוצים הקטנים שמבצבצים מפעם לפעם, בלי לגעת כלל בצורת הגבה. אם זהו שירות שאת מספקת או מתכוונת לספק בקרוב מאוד, יש כמה פריטים בסיסיים למדי להם תזדקקי. בראש הרשימה נמצאת השעווה עצמה, כמובן. חוץ ממנה תצטרכי גם מחמם שעווה, רצועות בד ותכשירים שתוכלי למרוח לפני הסרת השיער ומיד לאחר מכן.

 בחנות, תוכלי למצוא מגוון רחב של כל מוצרי השעווה המקצועיים.

עיצוב גבות בשיטת מיקרובליידינג

השיטה השלישית היא גם החדשנית ביותר, והיא מוכרת בשם מיקרובליידינג. למעשה, עיצוב גבות בשיטה הזו הוא תהליך ששואב השראה מסוימת מעולם התוכן של האיפור הקבוע.

במסגרת שיטת מיקרובליידינג נעשה שימוש בצבע שיכול להישאר על העור למשך שנה. עם ידית מקצועית מיוחדת ועם מחטים דקיקות (וחד פעמיות כמובן) ניתן לשלוט בעיצוב הגבה באופן מדויק להפליא. זו גם לא שיטה שדורשת זמן התאוששות החלמה, והעור לא חווה טראומה או פעילות פולשנית כלשהי, מה שאומר שרגע לאחר הטיפול הגבה תיראה בדיוק כפי שהיא אמורה להיראות.

 תוכלי ללמוד קורס זה אצלנו בבית הספר – הקליקי לפרטים המלאים.

כל אחת והשיטה שלה – ושילובים של השיטות.

אין ספק שגם נשות המקצוע וגם הלקוחות, לכל אחת רצונות, העדפות וטעם אישי.

הדרך הטובה ביותר להציע שירות ברמה גבוהה היא להכיר את מגוון השיטות האפשריות, ולהצטייד בציוד המתקדם והאיכותי ביותר שקיים. להיכרות עם מגוון דרכים לעיצוב גבות וגם עם הציוד הדרוש לכל דרך ושיטה, את מוזמנת להגיע לחנות להתרשם ולקנות ממגוון המוצרים.

סרטון נחמד שמצאנו על עיצובים שונים לגבות להנאתכן:

*אפשר בהגדרות של הסרטון לשים תרגום בעברית.

סיכום ההמלצה
תאריך ההמלצה
קורס מומלץ
מוצרים לעיצוב גבות
מספר כוכבים
51star1star1star1star1star