קורס הסרת שיער בשעווה

הסרת שיער בשעווה

קורס עיצוב גבות ושעווה

החלטת להקים עסק קטן משלך ואת בונה לעצמך רשימת שירותים שתוכלי להציע ללקוחות שלך. אם עולם הטיפוח והיופי מדבר אלייך את בהחלט במקום הנכון, ויש מגוון רחב של שירותים אידאליים המתאימים לכל אישה באשר היא. אחד הצרכים הבסיסיים והנפוצים ביותר הוא הצורך בהסרת שיער, ולמרבה המזל מדובר בתחום שלעולם אין ממנו די.

למעשה, כל אישה וגבר שואפת להסיר שיער ממקומות שונים בגוף, מהרגליים ועד בית השחי, מקו הביקיני ועד השיער המיותר שצץ על הפנים. כדי שתוכלי להציע את השירות את כמובן צריכה לשלוט בכל רזי המקצוע, והמקום האידאלי להתחיל ממנו היא בית ספר לשעוות פנים וגוף.

מה לומדים בקורס בבית ספר?

מסגרת הלימודים בבית הספר לשעוות פנים וגוף היא מסגרת מקיפה מאוד, כזו שמספקת את כל המידע הדרוש – הן התיאורטי והן המעשי. גם אם נשים רבות נוטות לחשוב שמלאכת הסרת השיער פשוטה מאוד, בפועל יש לא מעט נושאים שחשוב להכיר קצת יותר לעומק.

למשל, כדי לעצב את הגבות באמצעות שעווה כדאי לדעת לאבחן כל אישה, כל מבנה פנים וכל השפעה שתהיה לעיצוב הגבה על מראה הפנים בכלל.

האם עדיף להשתמש בשעווה חמה או קרה? מתי נכנסת הפינצטה לתמונה ואיך פועלים נכון כדי להימנע מכוויות באזור השפה או הגבות כשמשתמשים בשעווה חמה על הפנים?

כללי הבטיחות שחשוב להכיר

באזור הפנים יש מידע חשוב מאוד שישפיע על התוצאה הסופית, בוודאי כשמדובר בעיצוב גבות עם שעווה. אלא שהידע המקצועי רלוונטי גם לאזורים אחרים בגוף. כך, בוגרות בית ספר לשעוות פנים וגוף יודעות היטב איך לשמור על כל אישה שנכנסת מבעד לדלת הסטודיו.

טיפול נכון, קביעת הטמפרטורה הנכונה, שמירה על העור גם לאחר הטיפול וגם שימוש בתכשירים נוספים שיאפשרו הסרת שיער מדויקת, בלי קוצים מיותרים ושאריות שהתפספסו במהלך העבודה. אלה הם כלים פרקטיים שמקבלים במסגרת הלימודים, מתוך ההתנסות ובליווי מקצועי של מיטב המרצות. למידע נוסף על בית הספר לשעוות פנים וגוף, כמו גם על תוכן הקורסים השונים – לחצי כאן לפרטים על הקורס.

מקצוע אידאלי לחיים

כאמור, תחום השעווה הוא תחום נפוץ שהביקוש אליו רק הולך וגובר. זה נכון במיוחד היום, כשהמודעות להסרת השיער גוברת לא רק אצל נשים, אלא גם אצל גברים. מטפלת מקצועית שיודעת מה צריך לעשות, איך נכון לפעול ומה כללי הבטיחות החשובים ביותר, היא המטפלת שתעניק טיפול ברמה הגבוהה באמת.

חשוב לא פחות מכך, במסגרת בית ספר לשעוות פנים וגוף תקבלי גם כמה כלים חשובים לניהול העסק בכלל, לרבות כלים שיווקיים לתכנון המהלכים שיאפשרו לך לגייס לקוחות מרוצות (וגם מרוצים) שימלאו את העסק, יביאו עבודה וכמובן – גם פרנסה משמעותית. זו הרי המטרה בסופו של יום.

סיכום
סוג השירות
בית ספר לקורס הסרת שיער
איזור
באר שבע והסביבה