כך תוכלי לעסוק בתחום שאת אוהבת

אנחנו הנשים נמשכות מאוד לעולם היופי והאסתטיקה. אנחנו מבינות עד כמה חשוב לטפח את העור, לסדר את הציפורניים ולהשקיע בבחירת בגדים שמחמיאים לגזרתנו. אנחנו גם מבינות היטב כי אחד המרכיבים המשמעותיים יותר במראה הכללי הוא השיער, בעיקר משום שזהו אחד הגורמים הקבועים יותר במראה שלנו.

בעוד שאנחנו מחליפות שמלות וחצאיות מדי יום, מתהדרות בנעליים בשלל דגמים וצבעים וגם מחליפות את צבע הלק מדי כמה ימים – השיער שלנו תמיד יהיה שם. עם זאת, גם עם המשתנה הקבוע הזה אפשר לגוון, לשנות ולהפתיע, ובוגרות אקדמיה לעיצוב שיער יודעות היטב כיצד להציע לכל אישה תספורת שמתאימה למבנה פניה, לסטייל האישי שלה וגם לאירוע שלשמו היא משקיעה בתסרוקת הייחודית.

מי שנמשכת לעולם היופי, מבינה את חשיבות השיער במראה הכללי ורוצה להשפיע על התחושה האישית של נשים רבות – זהו הצעד הראשון והחשוב שלה בדרך ליעד.

 

הידע החשוב להצלחה שלך

אקדמיה לעיצוב שיער היא בהחלט המקום שבו ההצלחה שלך תתחיל.

במקום הזה ממש תקבלי לידייך סל כלים שאיתו תוכלי לבחור האם להשתלב בעסק קיים כשכירה, או לבנות לעצמך שם כעסק נפרד, כששמך מתנוסס על הדלת בכניסה.

תחילתו של הכלים הזה הוא בבסיס, וליתר דיוק – בשורש השערה. צוות מקצועי ומיומן יעזור לך להכיר היטב את מבנה העור ואת מבנה השערה, את השיטות השונות לאבחון השיער ואת הטכניקות לצביעה, לגוונים ולהבהרה. תכירי את התכשירים ואת המכשירים שיהוו חלק בלתי נפרד מהנוף היומיומי שלך ותקבלי מידע מקיף שיעזור לך להשתמש בציוד הזה בחוכמה תוך שמירה על ביטחונך האישי ועל ביטחון הלקוחות שלך.

 

המקום לצבור בו ניסיון

לכולנו ברור כשמש שהידע הטכני והתיאורטי אינו מספיק, כמובן. המוסד האקדמי לעיצוב שיער היא המקום שבו תוכלי לקבל עוד משהו שבלעדיו תתקשי לפתוח את העסק הפרטי שלך – ניסיון. רק באמצעות תרגול והרבה עבודה מעשית תוכלי לחוות, לטעות, ללמוד, להשתפר וגם לתעד את התוצאות הנפלאות מעשה ידייך.

הצטרפי להצלחה!

לקבלת מידע נוסף על קורס לעיצוב שיער במכללה לאסתטיקה.


    השאירי פרטים ויועצת הלימודים תחזור אלייך בהקדם:



    שם מלא:


    כתובת אימייל:


    מספר טלפון:

    במה נוכל לעזור?

     

    סיכום ההמלצה
    תאריך ההמלצה
    קורס מומלץ
    אקדמיה לעיצוב שיער
    מספר כוכבים
    51star1star1star1star1star